Hledáte novou práci?

S námi ji najdete!
Inzerované pozice

Výhody spolupráce s námi

Jsme personální společnost, která pro Vás bezplatně hledá nové zaměstnání.

Telefonický pohovor

Nikam nemusíte. Vše s vámi vyřídíme po telefonu.

Zpětná vazba

Vždy od nás máte zpětnou vazbu, jak dopadlo výběrové řízení.

Konzultace Vašeho životopisu

Naši personální konzultanti Vám pomohou správně upravit životopis.

Spolupráce je zdarma

Za naši práci platí váš budoucí zaměstnavatel.

Inzerované pozice

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Společnost JISTU recruitment s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Zástupce vedoucí finanční účtárny

Hledáme vhodného kandidáta pro našeho klienta – společnost, poskytující služby v oblasti komplexního řešení Facility managementu a zakládající si na dlouholetých zkušenostech v oboru komplexní správy nemovitostí.

Náplň práce:
• Zpracování účetnictví holdingu 10 firem
• Zodpovědnost za vedení účetnictví dle českých účetních standardů
• Sestavení měsíčních a ročních závěrek v souladu s účetními předpisy, zpracování konsolidované
závěrky
• Provádění měsíčních a ročních závěrek skladů
• Zpracování podkladů pro daňová přiznání (DPPO, DPFO, DPH, KH, silniční daň, daň z
nemovitostí atd.)
• Příprava podkladů pro auditora a daňového poradce
• Zpracování výkazu pro ČSÚ, bankovní instituce
• Řešení problematických účetních případů, kontrola správnosti zpracování účetních operací
• Evidence a zúčtování leasingů, mezd, účetních rezerv, dohadných položek, časového rozlišení
• Evidence a zúčtování záloh, účtování pokladen, bankovních výpisů, příprava příkazů k úhradě
• Vedení a kontrola saldokont dodavatelů, odběratelů a skladů
• Příprava podkladů fyzických inventur, inventarizace účtů
• Zpracování interních směrnic a metodických pokynů
• Nastavování parametrů v účetním systému Helios Inuvio
• Reporting vedení a nastavování procesů pro zefektivnění práce
• Spolupráce s ostatními odděleními
Pžadujeme:
• SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
• minimálně 5 let praxe na pozici samostatné finanční účetní
• Znalost účetního systému Helios Inuvio je podmínkou
• Orientace v české účetní a daňové legislativě
• Dobrá znalost práce na PC – zejména MS Office (Word, Excel atd.)
• Analytické myšlení, organizační, komunikační a vyjednávací schopnosti
• Samostatnost, spolehlivost, ochota učit se novým věcem a odolnost vůči stresu
Nabízíme:
• Příležitost být součástí české rostoucí společnosti
• Možnost získávat další profesní zkušenosti
• Hlavní pracovní poměr
• Odpovídající mzdové ohodnocení
• Příjemné pracovní prostředí
• Notebook, firemní telefon
• Dovolená 20 dnů, po odpracovaném roce 5 dnů navíc
• Výbornou kávu, kdykoli na ni budete mít chuť

Místo výkonu práce: Litoměřice

Servisní technik

Hledáme vhodného kandidáta pro našeho klienta – českou obchodní a servisní společnost, která se již 27 let zabývá prodejem a servisem laboratorních přístrojů.

Pracovní náplň:
• kontroly nových přijatých laboratorních přístrojů
• příprava a instalace přístrojů u zákazníků
• servis, opravy a periodické kontroly dodaných přístrojů
• technický support zákazníků
• místo výkonu práce: Česká a Slovenská republika
Požadujeme:
• VŠ/SŠ vzdělání elektrotechnického směru, biomedicínské inženýrství výhodou
• Praxi a zkušenosti na pozici samostatného servisního technika alespoň 5 let
• Osvědčení dle NV 194/2022 minimálně § 6 nebo 8 (dříve vyhláška č. 50/1978 Sb. § 6 a 8)
• Lepší uživatelskou znalost práce na PC, MS Office
• řidičský průkaz skupiny B, praxe v řízení osobního vozu
• komunikační a organizační schopnosti
• aktivní znalost AJ pro komunikaci e-mailem, telefonicky, zaškolení a čtení technické
dokumentace, druhý jazyk výhodou
• profesionální vystupování, cílevědomost, flexibilitu, odpovědnost a samostatnost
Nabízíme:
• HPP s nástupem dle dohody
• samostatnou a zajímavou práci
• platové ohodnocení odpovídající pracovnímu výkonu
• firemní podporu a zaškolení
• pružnou pracovní dobu
• zaměstnanecké benefity
• týden dovolené navíc

Přípravář

Hledáme vhodného kandidáta pro našeho klienta – generálního dodavatele staveb, který působí na trhu již více než 25 let.

Náplň práce:
• zpracování komplexních stavebních nabídek – poptání a vyhodnocení nabídek
• příprava, zpracování a sestavování rozpočtů v rámci prováděného díla
• komunikace s projektanty, dodavateli a investory
• zpracování všech podkladů potřebných pro tvorbu nabídek
• příprava podkladů pro uzavírání smluv o dílo

Požadujeme:
• minimálně SŠ vzdělání ve stavebním oboru
• praxi na obdobné pozici minimálně 3 roky
• znalost a orientace v projektové dokumentaci
• znalost práce s PC a Microsoft Office, výhodou je znalost programu Build Power
• analytické a logické myšlení
• samostatnost při řešení svěřených úkolů
• spolehlivost a zodpovědnost
• ŘP skupiny B

Nabízíme:
•práci ve firmě s dlouholetou tradicí
•možnost seberealizace
•pracovní smlouvu na dobu neurčitou, práci na plný úvazek
•platové ohodnocení v návaznosti na zkušenosti kandidáta
•motivační systém ve vazbě na výsledek zakázky
•služební vozidlo i pro soukromé účely
•služební telefon pro soukromé účely

Místo výkonu práce: Praha – Holešovice 

On-line stratég

Hledáme vhodného kandidáta pro našeho klienta – marketingovou agenturu, která tvoří reklamní kampaně pro různorodé klienty a značky.

Náplň práce:

  • samostatné hledání optimálního řešení při nastavování online marketingových kampaní pro různorodé klienty
  • tvorba reklamních kampaní, jejich optimalizace a pravidelné vyhodnocení ve všech dostupných online reklamních systémech
  • zadávání jednotlivých úkolů realizátorům a následná kontrola zadání a jejich koordinace
  • vedení webových projektů od A do Z
  • reporting a konzultace výsledků s klientem
  • práce se srovnávači, sociálními sítěmi (včetně obsahu), emailingovými nástroji a tvorba obsahové sítě
  • komunikace napříč společností s týmem kolegů, který je velmi orientovaný na zákazníka

Požadujeme: 

  • zkušenosti na obdobné pozici jsou podmínkou, výhodou je praxe v marketingové nebo reklamní agentuře
  • praxi alespoň 5 let s marketingovými nástroji jako je: GOOGLE ADS, SOCIÁLNÍ SÍTĚ, SKLIK, ANALYTICS, GTM, COLLABIM a další.
  • schopnosti získat informace od klienta, zpracovat analýzu, zorganizovat realizaci jednotlivých projektů a následně optimalizovat, vyhodnotit a reportovat přímo klientovi výsledky práce
  • znalost analýzy dat z jednotlivých zdrojů, reklamních kampaní a nástrojů
  • schopnost navrhnout řešení pro různorodé klienty na jednotlivé marketingové kampaně a chuť hledat neotřelá řešení
  • kreativitu, spolehlivost a zároveň chuť vyvíjet online služby, vzdělávat se v oboru a sledovat nejmodernější trendy
  • flexibilitu k pravidelnému i nahodilému dojíždění do Třebíče

Nabízíme:

  • spolupráci na hlavní pracovní poměr i na IČO
  • mzdové ohodnocení dle dosažených zkušeností a schopností
  • prostředí kreativní marketingové agentury, které Vás bude stimulovat ve Vaší kreativitě
  • flexibilní pracovní dobu
  • Home-office možný po domluvě a zapracování
  • odborné vzdělávání
  • zázemí kanceláře v centru Třebíče s velmi dobrou dopravní dostupností i hromadnou dopravou

Obchodní referent/ka

Hledáme vhodného kandidáta pro našeho klienta – českou společnost od roku 1992 působící v oblasti automatické identifikace, která je schopna navrhnout kompletní řešení pro čtení a tisk čárových kódů, 2D kódů a RFID.

Náplň práce:
• prodej spotřebního materiálu do již dodaných zařízení u stávajících zákazníků primárně po telefonu a emailu
• aktivní komunikace se zákazníky, zjišťování potřeby u stávajících i nových klientů
• komunikace s dodavateli materiálu a výrobou
• týmová spolupráce v kanceláři v Brně
Požadujeme:
• minimálně středoškolské vzdělání
• zkušenost ze zákaznického servisu nebo obchodní pozice je výhodou
• velmi dobrou schopnost komunikace po telefonu
• schopnost práce na PC (MS Office, IS) a znalost emailové komunikace
• ochotu pracovat v kanceláři v menším týmu zkušených kolegů
• proaktivní a proklientský přístup k práci
Nabízíme:
• práci na hlavní pracovní poměr
• zázemí prestižní společnosti s velmi dobrým jménem na trhu
• velmi dobré a motivující finanční ohodnocení v rozpětí 30 – 60 000 Kč + roční bonus
• velmi silné marketingové zázemí
• malý a příjemná kolektiv kolegů
• 5 týdnů dovolené
• mobilní telefon
• počítač

Místo výkonu práce: Brno

Servisní technik pro slaboproudé systémy

Hledáme vhodného kandidáta pro našeho klienta – stabilní českou společnost, která působí v oboru bezpečnostních technologií a slaboproudých instalací

Náplň práce:

  • programování, servis a kontroly slaboproudých instalací
  • realizace zakázek u významných zákazníků v rámci ČR, v případě zájmu i v zahraničí
  • vlastní organizace práce – péče o přidělené zákazníky a objekty, správa jejich systémů
  • zajišťování smluvních prohlídek a kontrol
  • spolupráce při zpracovávání technické dokumentace
  • úzká spolupráce s oddělením obchodu a realizací
  • výjezdy v regionu pobočky, dále dle potřeby

Požadujeme:

  • minimálně střední odborné vzdělání (vyučení) – elektrotechnický směr
  • praxe v oboru montáží a servisní činnosti na slaboproudých zařízeních
  • předpoklad pro získání osvědčení NBÚ (trestní bezúhonnost)
  • řidičské oprávnění sk. B – aktivní řidič
  • praxe v oboru PZTS (EZS), EPS, CCTV
  • Osvědčení dle NV 194/2022 Sb. (dříve vyhláška 50/1978 Sb.) – lze doplnit u nás
  • Osvědčení revizní technik elektro (§9) výhodou (lze získat u nás)

Nabízíme:

  • provize z prodeje – za doporučení zákazníka provize z výnosů zakázek
  • odborný růst – školení, semináře, výstavy, prezentace
  • samostatnost při řešení a organizování svěřených úkolů
  • prostor pro kariérní růst
  • nástup možný ihned nebo dle dohody
  • mzda od 35 000 do 45 000 Kč
  • stabilní přátelský pracovní tým s více než 30letou působností na trhu
  • příspěvek na penzijní spoření
  • notebook a mobilní telefon
  • příspěvek na penzijní spoření
  • možnost využití firemního vozu nad rámec plnění pracovních povinností po dohodě s vedením
  • a další benefity…

Místo výkonu práce: Ostrava

Facility manažer

Hledáme vhodného kandidáta pro našeho klienta – Společnost pohybující se úspěšně na poli property a facility managementu více jak 10 let. Pomáhající svým klientům s výrobními, logistickými, retailovými a kancelářskými plochami tak, aby se oni mohli plně soustředit na předmět vlastního podnikání

Náplň práce:

  • pravidelná komunikaci s vlastníky/provozovateli/nájemci a plnění jejich požadavků
  • zajišťovat a řídit technickou správu a údržbu svěřených objektů klientů
  • řídit zaměstnance zajišťující provoz technického/technologického vybavení svěřených objektů
  • vytvářet plány preventivní údržby a revizí a dohled nad jejich dodržováním
  • zajistit odstranění závad zjištěných při správě a revizích svěřených objektů
  • komunikace se subdodavateli pro realizaci zakázek
  • příprava budgetů a dohlížet na jejich plnění
  • dohlížení nad řádným provozem zařízení ve svěřených objektech, tj. provozem v souladu s platnými technickými normami a právními předpisy
  • vedení veškeré provozní dokumentace a písemné evidence provedených činností dle pokynů přímého nadřízeného
  • zpracovávání pravidelných reportů v rozsahu stanoveném smlouvou

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání technického směru s maturitní zkouškou
  • zkouška odborné způsobilosti dle zákona č. 250/2021 Sb., o bezpečnosti práce v souvislosti s provozem vyhrazených technických zařízení a o změně souvisejících zákonů
  • základní znalosti elektrických strojů, přístrojů a zařízení
  • znalost technických norem a předpisů souvisejících s vykonávaným druhem práce
  • uživatelská znalost PC
  • po zaškolení práce v programech zaměstnavatele
  • řidičský průkaz sk. B
  • spolehlivost, pečlivost a samostatnost
  • základní znalost AJ

Nabízíme:

  • práce na HPP
  • motivační finanční ohodnocení
  • služební automobil i pro soukromé účely
  • notebook, mobilní telefon
  • příspěvek na stravování
  • příspěvek na volnočasové aktivity
  • 5 týdnů dovolené
  • flexibilní pracovní doba
  • zajímavou a různorodou práci

Místo výkonu práce: Praha

Brand partnership management, Sync & Licensing support

Hledáme vhodného kandidáta pro našeho klienta – společnost, která je druhou největší hudební firmou působící na českém a slovenském trhu. Za čtvrtstoletí svého života prošla komplikovaným a dynamickým vývojem a může být dána za příklad procesu integrace ve svém oboru.

Náplň práce:

  • akvizice, domlouvání schůzek a komunikace s klienty
  • vytváření prodejních prezentací
  • uzavírání partnerství
  • budování vztahů s klienty
  • vyvíjení a navrhování nových strategií a příležitostí
  • reporting, komunikace s vedením
  • efektivní řešení problémů klienta

Požadujeme:

  • SŠ či VŠ vzdělání
  • praxe na obdobné pozici
  • AJ na pokročilé úrovni, je potřeba schopnost vést samostatné jednání
  • orientaci v hudebních trendech
  • samostatnost, spolehlivost

Nabízíme:

  • práce na HPP
  • motivační finanční ohodnocení
  • 25 dnů dovolené, flexibilní pracovní doba
  • možnost home office po domluvě
  • mobilní telefon + notebook

Místo výkonu práce: Praha 5 Pekařská 621/7

Hlavní stavbyvedoucí

Pro našeho klienta, stavební společnost se sídlem ve Zlíně, působící na trhu od roku 1990 a zajišťující kompletní stavební dodávky v rozsahu 50-300 milionů korun, hledáme vhodného kandidáta.

Náplň práce:

  • koordinace a řízení prací na stavbě o velikosti ve finančním vyjádření 50-300 mil. Kč
  • komunikace se subdodavateli, kontrola kvality práce subdodavatelů na stavbě
  • komunikace s investorem akce, TDI
  • organizační schopnosti
  • materiálové a technické zásobování stavby
  • odpovědnost za dodržování BOZP na stavbě

Požadujeme:

  • zodpovědného, spolehlivého a samostatného kolegu, který se rád a rychle učí
  • minimálně SŠ vzdělání stavebního směru
  • praxi v obdobné pozici (práce v terénu na realizacích zakázek)
  • uživatelská znalost práce na PC
  • komunikační schopnosti, flexibilita
  • řidičský průkaz skupiny “B“

Nabízíme:

  • zajímavou práci v menším sehraném kolektivu
  • individuální přístup
  • možnost seberealizace a profesního růstu
  • zajímavé finanční ohodnocení odpovídající znalostem, zkušenostem a pracovnímu nasazení
  • čtvrtletní prémie a další prémiové ohodnocení dle výsledků stavby
  • hrazení cestovních nákladů, případná možnost služebního automobilu
  • příspěvek na stravování
  • služební mobilní telefon s výhodným datovým tarifem i pro osoby blízké
  • nástup možný IHNED nebo po DOHODĚ

Místo výkonu práce: Praha VESTEC

Zámečník – Svářeč

Hledáme vhodného kandidáta do výroby, pro našeho klienta – společnost a s dlouholetými zkušenostmi v oblasti výroby výtahových dílů, montáží nových výtahů, modernizací již provozovaných výtahů a servisních služeb.

Náplň práce:

  • zámečnické a svářečské práce ve výrobě dílů pro montáž výtahů v jednosměnném provozu od pondělí do pátku

Požadujeme:

  • minimálně vyučení v oboru zámečník, svářeč
  • praxi v zámečnickém provozu – vrtání, broušení, řezaní, ohýbání
  • orientace v technické dokumentaci
  • svářečský průkaz MIG/MAG – výhodou
  • smysl pro přesnost
  • samostatnost, dochvilnost
  • zodpovědný přístup k práci

Nabízíme

  • spolupráci na hlavní pracovní poměr (pracovní smlouva)
  • jednosměnný provoz Po-Pá
  • možnost rozšířit si kvalifikaci na jiných pracovištích (laserový pálicí stroj, ohraňovací lis)
  • stravenky v hodnotě 80 Kč za odpracovanou směnu
  • dovolená 25 dní
  • mzdové ohodnocení v rozpětí 29 000 – 34 000 Kč

Místo výkonu práce: Šternberk

Obchodní manažer 3D technologie

Hledáme vhodného kandidáta pro našeho klienta – společnost, která vznikla s cílem nabídnout svým klientům nejlepší možnou měřící technologii pro široké spektrum zákazníků a aplikací a zaměřující se na technologie z oblastí geodézie, stavebnictví, 3D technologie, UAV (drony) a zemědělství.

Náplň práce:

  • vyhledávání a akvizice nových zákazníků v oborech 3D technologií, geodézie, stavebnictví, hornictví, architektuře a všech dalších oborech, kde najdete potenciál
  • vedení obchodních jednání s klienty z řad soukromých společností, státních institucí, univerzit a výzkumných ústavů
  • podpora a školení uživatelů
  • prezentace novinek na trhu ve svěřeném portfoliu technologií

Požadujeme:

  • minimálně středoškolské vzdělání s maturitou v technickém oboru (stavebnictví, geodézie a podobné obory)
  • praxe na obdobné pozici jsou výhodou
  • znalost procesů ve stavebnictví a zkušenost s průběhem stavby
  • znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
  • znalost práce na PC (Pohoda, MS Office)
  • pečlivost, Komunikativnost a schopnost pracovat v malém týmu
  • samostatnost a smysl pro zodpovědnost
  • strategické a logické myšlení

Nabízíme:

  • možnost spolupráce na plný úvazek formou HPP i spolupráce na IČO
  • nástupní mzdu v rozpětí 35 – 55 000 Kč dle zkušeností v oboru
  • bonusy z uskutečněných obchodů
  • vysokou míru flexibility
  • služební auto i k soukromým účelům
  • služební notebook a telefon
  • minimálně 5 týdnů dovolené
  • Multisport kartu
  • občerstvení na pracovišti
  • zázemí kanceláře na Praze 5

Místo výkonu práce: v rámci celé České republiky

Obchodní manažer/ka – region Polska

Hledáme vhodného kandidáta pro našeho klienta – společnost působící na trzích v Česku, na Slovensku a Maďarsku přes 25 let a zabývající se výrobou stavebních materiálů.

Náplň práce:

  • péče o stávající zákazníky
  • aktivní obchodní činnost a vyhledávání nových obchodních příležitostí ve svěřeném regionu
  • odpovědnost za obchodní výsledky ve svěřeném regionu
  • zpracovávání nabídek
  • pravidelné zpracovávání reportů
  • spolupráce v rámci obchodního oddělení jako celku
  • spolupráce v oblasti marketingu
  • spoluorganizace firemních prezentací, odborných školení a zákaznických setkání

Požadujeme:

  • znalosti z oblasti stavebnictví, zkušenosti s prodejem stavebních materiálů, nejlepší zkušenosti s prodejem prostřednictvím sítí stavebnin
  • minimální SŠ vzdělání, výhodou je vzdělání ve stavebním oboru
  • časovou flexibilitu, obchodní dovednosti
  • řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)
  • znalost polštiny pro denní komunikaci se zákazníkem
  • PC uživatelské dovednosti na pokročilé úrovni (Word, Excel, Outlook, zaučení do IS Vision)
  • komunikativnost a příjemné vystupování
  • cílevědomost, samostatnost, ale i schopnost týmové spolupráce

Nabízíme:

  • potřebné vybavení (firemní auto – i pro soukromé účely, notebook, mobilní telefon)
  • možnost práce home office
  • zázemí prosperující mezinárodní stabilní firmy
  • odpovídající platové ohodnocení, včetně bonusových složek
  • příspěvek na stravování
  • smlouva na dobu neurčitou, 3 měsíční zkušební doba
  • po roce 25 dnů dovolené a příspěvek na důchodové pojištění
  • nástup možný ihned

Místo výkonu práce: Polsko

Junior finance controller

Hledáme vhodného kandidáta pro našeho klienta – společnost, která je celosvětový lídr v oblasti fotografických a zobrazovacích technologií.

Náplň práce:
● příprava podkladů pro pravidelný měsíční reporting
● zpracování analýz na základě nákladového účetnictví (sledování nákladů a výnosů spojených s jednotlivými produkty, sledování nákladů jednotlivých středisek apod.)
● příprava analýzy odchylek od plánu a loňského roku
● spolupráce při tvorbě plánů a rozpočtů
● spolupráce na řízení/zasílání týdenního a měsíčního procesu forecastovaní tržeb
● příprava dalších ad hoc analýz a řešení úkolů dle aktuálních potřeb oddělení controllingu
● úzká spolupráce s účetním týmem a ostatními odděleními společnosti
● komunikace s centrálou v zahraničí

Požadujeme:
● VŠ vzdělání ekonomického zaměření
● minimálně 2 roky praxe v oblasti financí a controllingu
● znalost účetních principů
● komunikativní znalost anglického jazyka (porozumění odbornému textu z financí / účetnictví; reportování v cizím jazyce)
● pokročilou znalost práce na PC (MS Office, především Excel)
● analytické myšlení, schopnost rozpoznávat souvislosti
● iniciativa, zodpovědnost a pečlivost

Nabízíme:
● práce na HPP
● motivační finanční ohodnocení
● bonusy/prémie
● sleva na firemní produkty
● příspěvek na penzijní/životní pojištění
● příspěvek na stravování
● 25 dnů dovolené
● příspěvek na kulturu, sport a volný čas
● příspěvek na vzdělání
● zdravotní volno/Sickdays
● firemní akce

Místo výkonu práce: Praha 7

Obchodní zástupce

Hledáme vhodného kandidáta pro našeho klienta – prodejce zemědělské a komunální techniky – pro pobočku u Vodňan.

Náplň práce:
• aktivní prodej zemědělské techniky a náhradních dílů pro zákazníky v okrese Strakonice a okolí
• spolupráce s týmem kolegů na celém obchodním případu
• pravidelná školení na nejmodernější techniku od výrobců i v zahraničí

Požadujeme:
• zkušenost s prodejem technického produktu
• minimálně středoškolské vzdělání
• řidičský průkaz skupiny B
• ochotu cestovat ve svěřeném regionu
• komunikační dovednosti
• schopnost pracovat v týmu

Nabízíme:
• spolupráci na hlavní pracovní poměr
• flexibilní pracovní dobu
• služební automobil, mobilní telefon a notebook
• motivující mzdové ohodnocení
• benefity: Ředitelské volno, Příspěvek na stravování, Podpora volnočasových aktivit a další
• zázemí pobočky u Vodňan

Místo výkonu práce: region Strakonicko a okolí

Vedoucí směny / Mistr výroby

Hledáme vhodného kandidáta pro našeho klienta – mezinárodní společnost s rodinným duchem, která je předním evropským
dodavatelem řešení pro prodejní a přepravní obaly z papírové lepenky a distribuci zboží.

Náplň práce:
• Vedení a organizace práce kolegů na směně
• Řízení, motivace a školení zaměstnanců
• Řešení denních operativních úkolů
• Zadávání a kontrola pracovních úkolů v rámci směny
• Koordinace spolupráce výroby s ostatními odděleními
Požadujeme:
• Víceleté zkušenosti na obdobné pozici (znalost výrobních procesů, organizace směn, atd.)
• Zkušenosti z oblasti řízení směny a vedení lidí
• Výborné organizační a komunikační dovednosti
• Schopnost řešit konfliktní situace po odborné a personální stránce
• Znalost anglického/ německého jazyka výhodou
Nabízíme:
• Spolupráci na hlavní pracovní poměr
• Zajímavé mzdové ohodnocení
• Zázemí mezinárodní společnosti, která byla mnohonásobně oceněna v soutěži Zaměstnavatel
roku
• Zajímavou rozmanitou práci
• Velkou míru samostatnosti a rozhodování
• Možnost seberealizace a dalšího vzdělávání
• Nespočet firemních benefitů
Místo výkonu práce: Všetaty u Mělníka

Dispečer - operátor

Hledáme vhodného kandidáta pro našeho klienta – spoločnosť s dlhoročnou históriou pôsobiacou na slovenskom a zahraničnom trhu ako výrobca, predajca a distributor betónu a kameniva.

Náplň práce:
● riadenie výroby a organizácie práce betonárne
● zabezpečenie výroby betónových zmesí v súlade s predloženými požiadavkami zákazníka
● zodpovednosť za dodržiavanie požadovanej konzistencie a kvality betónovej směsi v súlade s technologickými
postupmi
● administratívna činnosť – vystavenie dodacích listov, daňových dokladov a potvrdenie
● zaistenie pravidelnej údržby, čistoty a poriadku pracovných priestorov betonárne
Požadujeme:
● minimálne vyučenie v technickom odbore výhodou je oblast stavebníctva, strojníctva alebo elektrotechniky
● výhodou je prax v odbore
● základná znalost práce na PC-MS Office, Excel, Word
● schopnosť viesť prevádzku
● zodpovednosť, samostatnosť, spolahlivosť
● manuálná zručnosť
● vodičský preukaz B
Ponúkáme:
● spoluprácu na hlavný pracovný pomer
● možnosť byť súčasťou medzinárodnej spoločnosti s dlhoročnou tradíciou a perspektívnou budúcnosťou
● profesijný a osobný rast
● zodpovedajúce motivačné finančné ohodnotenie
● príspevok na dôchodkové poistenie
● multišport karta
● odmena deťom zamestnancov za štúdijné výsledky
● zľavu na naše výrobky
● príjemný kolektív kolegov, priateľské pracovné prostredie
Miesto výkonu práce: v Piešťanoch

Functional Analyst – UI

Hledáme vhodného kandidáta pro našeho klienta – mezinárodní společnost, která poskytuje svým zákazníkům špičkový software pro statické výpočty a konstrukce.

Náplň práce:
•konfigurace a údržba uživatelského rozhraní softwaru
•příprava požadavků na nový vývoj
•vysvětlení a pomoc vývojářům při vývoji nových funkcí
•testování dokončených částí vývoje
•vytváření a údržba automatizovaných testů
•komunikace s Product Owner o nových požadavcích a námětech
•analýza chyb hlášených zákazníky, podpora při řešení uživatelských dotazů a nových projektů
•zachování kvality stávající funkčnosti během životního cyklu produktu
•tvorba a vedení interní a externí dokumentace
•prezentace produktu na interních a externích akcích

Požadujeme:
•minimálně bakalářský titul ve stavebním oboru nebo magisterský titul v oboru strojírenství
•znalost obecného stavebního inženýrství, CAE nebo CAD softwaru (znalost SCIA Engineer výhodou)
•analytické myšlení a spřízněnost s vývojem softwaru
•dobré komunikační dovednosti a schopnost prezentovat
•plynulá angličtina v mluveném i psaném projevu
•týmový hráč a schopnost pracovat v týmu

Nabízíme:
• perspektivní a zajímavou práci v příjemném kolektivu v mezinárodní společnosti
• spolupráci na hlavní pracovní poměr
• Možnost seberealizace a profesního růstu
• služební notebook a telefon
• týden dovolené navíc
• další firemní benefity (3x sick days, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na práci z domova, Multisport kartu atd.)

Možnost práce z domova nebo z kanceláří v Praze nebo Brně

Přípravář projektů a Cost manager

Hledáme vhodného kandidáta pro našeho klienta – mezinárodní projekční a projekt-manažerskou společnost s převážně zahraniční klientelou a spolupracující na projektech v oblasti průmyslových staveb a bytové výstavby v rozsahu od 150 milionů výše.

Náplň práce:

  • příprava rozpočtů a cenových kalkulací
  • spolupráce na návrhu a zpracování technického řešení dle projektové dokumentace zakázek
  • zpracování výkazu výměr
  • vyhlášení a provádění výběrových řízení na dodavatele staveb
  • organizace technických jednání o nabídkách, účast na jednání s investory
  • analýza ekonomiky staveb, návrhy optimalizace zakázek
  • zpracování cenových nabídek – naceňování a vyhodnocení
  • sestavení a kontrola položkového rozpočtu zakázky, tvorba doprovodného textu nabídky
  • úzká spolupráce s projekčním týmem

Požadujeme:

  • alespoň středoškolské vzdělání stavebního směru a k tomu praxi v oboru
  • znalost čtení a procesu tvorby technické dokumentace
  • znalost práce v AutoCAD (Viewer)
  • dobrou uživatelskou úroveň práce v MS Office
  • základní znalost programu Build Power (RTS) či obdobného rozpočtového programu
  • základní znalosti zpracování harmonogramu
  • komunikativní znalost angličtiny, výhodou je znalost komunikace v německém jazyce
  • zodpovědnost a schopnost komunikace v týmu
  • platné řidičské oprávnění skupiny B, ochotu cestovat do kanceláře v Třebíči a za klienty z řad investorů.

Nabízíme:

  • spolupráci na významných mezinárodních projektech s využitím nejmodernějších nástrojů a aplikací
  • pracovní smlouvu na dobu neurčitou
  • pružnou pracovní dobu – flexibilní začátek a konec pracovní doby
  • 5 týdnů dovolené
  • možnost 1x za týden Home Office
  • stravenkový paušál
  • roční prémie
  • roční příspěvek na jazykovou výuku
  • program výuky a rozvoje práce a dovedností v BIMu
  • program odborného vzdělávání (hard skills) a osobního rozvoje (soft skills)
  • těšit se můžete i na zábavné eventy jako jsou společné teambuildingy, rodinné dny, vánoční večírky apod.

Místo výkonu práce: Třebíč

Hlavní inženýr/ka projektu

Hledáme vhodného kandidáta pro našeho klienta – mezinárodní projekční a projekt-manažerskou společnost s převážně zahraniční klientelou a spolupracující na projektech v oblasti průmyslových staveb a bytové výstavby v rozsahu od 150 milionů výše.

Náplň práce:

  • komplexní řešení svěřených projektů
  • řízení a koordinace projekční činnosti v rámci interního projekčního týmu a externích zpracovatelů jednotlivých profesí
  • vytváření koncepcí technického řešení projektu a jeho jednotlivých částí
  • spoluzodpovědnost za časovou a ekonomickou stránku projektu
  • komunikace a projednávání projektu s klientem
  • vedení a rozvoj svěřeného týmu projektantů/projektantek
  • kontrola kvality výstupů projekčního oddělení
  • autorizace projektové dokumentace
  • spolupráce při tvorbě cenových nabídek

Požadujeme:

  • ukončené magisterské studium na vysoké škole stavebního směru a 5 let praxe v pozici projektanta staveb nebo středoškolské vzdělání s adekvátní praxí minimálně 10 let.
  • Autorizaci ČKAIT nebo ochotu ji do 2 let získat
  • zkušenosti v navrhování technických řešení projektů budov a dobrou znalost legislativních požadavků kladené na projekční činnost ve výstavbě a schopnost zajistit proces povolení stavby
  • zkušenost práce v programu Revit nebo v AutoCAD, případně jiném obdobném programu a ochotu se rozvíjet v práci v těchto systémech
  • zodpovědnost a schopnosti vést, a koordinovat systém kvality výstupů projekční činnosti.
  • platné řidičské oprávnění skupiny B, ochotu cestovat do kanceláře v Třebíči a za klienty z řad investorů
  • komunikativní znalost angličtiny, výhodou je znalost komunikace v německém jazyce

Nabízíme:

  • spolupráci na významných mezinárodních projektech s využitím nejmodernějších nástrojů a aplikací
  • pracovní smlouvu na dobu neurčitou
  • pružnou pracovní dobu – flexibilní začátek a konec pracovní doby
  • 5 týdnů dovolené
  • možnost 1x za týden Home Office
  • stravenkový paušál
  • roční prémie
  • roční příspěvek na jazykovou výuku
  • program výuky a rozvoje práce a dovedností v BIMu
  • program odborného vzdělávání (hard skills) a osobního rozvoje (soft skills)
  • těšit se můžete i na zábavné eventy jako jsou společné teambuildingy, rodinné dny, vánoční večírky apod.

Místo výkonu práce: Třebíč nebo Praha 

Projektový manažer pro projekci a realizaci VZT

Hledáme vhodného kandidáta pro našeho klienta – společnost, která se zabývá projekcí, dodávkou, montáží a servisem průmyslových vzduchotechnických zařízení.

Náplň práce:
• vedení projektu od A do Z:
o tvorbu technických řešení a dokumentace
o zpracovávání poptávek a cenových nabídek, projektů
o vyhodnocování nabídek a zpracování podkladů pro výběr dodavatele
o přípravy realizací (včetně objednávek komponentů atd.)
o jednání s dodavateli a investory
o výjezd na stavbu
o měření a zaregulování realizovaných VZT zařízení a rozvodů
Požadujeme:
•VŠ nebo SŠ vzdělání ve stavebním oboru se zaměřením na TZB / vzduchotechniku
•praxe v oboru výhodou
•znalost AutoCAD; znalost pitCAD nebo Revit vítána (není však nutná)
•znalost MS Office (Word, Excel)
•řidičské oprávnění sk. B
Nabízíme:
•spolupráci na hlavní pracovní poměr
•pracovní smlouvu na dobu neurčitou
•13. plat
•23 dní dovolené
•3 dny sick days
•Peněžitý příspěvek na stravování
•Nástupní mzdu: 40.000,- Kč – 45.000,- Kč podle vzdělání a praxe
•Sídlo firmy přímo v centru Brna (s občasnými jednodenními výjezdy převážně do Jihlavy, popř. Českých Budějovic)
•Nástup je možný ihned

Konzultant pro inovace v rostlinné výrobě

Hledáme vhodného kandidáta pro našeho klienta – českou společnost, která svým zákazníkům poskytuje konzultační a obchodní služby v rostlinné výrobě ve státech střední a východní Evropy.

Náplň práce:
• samostatné oslovování potenciálních zákazníků napříč celou Českou republikou z řad zemědělských společností
• poradenské služby a prodej produktů klientům ke zvýšení produktivity a ziskovosti rostlinné výroby s využitím všech inovací pomocí technologické platformy
• příprava cenových nabídek a kalkulací a zadávání objednávek do informačního systému
Požadujeme:
• minimálně SŠ vzdělání
• znalost zemědělství a orientaci v agronomické problematice
• schopnost samostatně vyhledávat nové obchodní příležitosti
• komunikační dovednosti na velmi vysoké úrovni
• chuť dále se vzdělávat v oboru zemědělství a určovat trendy v rostlinné výrobě
• ochotu cestovat v rámci celé České republiky
Nabízíme:
• spolupráci formou obchodního zastoupení na ŽL
• ohodnocení formou transparentního provizního systému bez zastropování s průměrnou roční fakturací provize 1 000 000 Kč
• kvalitní produktové školení a možnost stát se odborným partnerem pro své klienty
• možnost 100% flexibility
• zázemí společnosti s velmi dobrým jménem na trhu

Manažer zakázek

Hledáme vhodného kandidáta pro našeho klienta – stabilní českou společnost, která působí v oboru bezpečnostních technologií a slaboproudých instalací

Náplň práce:

  • příprava zakázek: Spolupráce s různými týmy a odděleními během přípravné fáze, včetně obchodního týmu, rozpočtářů a projektantů
  • koordinace a komunikace: zajištění efektivní komunikace mezi odděleními a týmy a zabezpečení hladkého průběhu projektu
  • sledování a aktualizace: pravidelné monitorování průběhu projektu, aktualizace smluvní dokumentace a harmonogramu
  • řízení zdrojů: zajištění potřebných kapacit, materiálů a zdrojů pro úspěšnou realizaci projektů.
  • finanční řízení: monitorování nákladů, dodržování rozpočtu a příprava fakturace
  • řešení problémů: identifikace a řešení překážek a komplikací během projektů
  • předávání a dokumentace: příprava podkladů pro kolaudaci, předávací řízení a sestavení servisních smluv

Požadujeme:

  • minimálně středoškolské vzdělání v technickém oboru, elektrotechnika je výhodou.
  • zkušenosti v oblasti projektového řízení a praxi v řízení zakázek z oboru elektroinstalací, montáží nebo stavebnictví (TZB, apod.)
  • znalost práce s informačním systémem a výbornou znalost MS Office, primárně Excel
  • aktivní přístup k řízení 3 až 10 projektů současně dle objemu zakázky
  • řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič
  • schopnost efektivní komunikace se zákazníky, dodavateli i napříč týmem kolegů
  • organizační a analytické schopnosti
  • schopnost řešit problémy a pracovat pod tlakem samostatně i v týmu

Nabízíme:

  • provize z prodeje – za doporučení zákazníka provize z výnosů zakázek
  • odborný růst – školení, semináře, výstavy, prezentace
  • samostatnost při řešení a organizování svěřených úkolů
  • prostor pro kariérní růst.
  • nástup možný ihned nebo dle dohody.
  • mzda od 40 000 Kč.
  • stabilní přátelský pracovní tým s více než 30letou působností na trhu.
  • dlouhodobou spolupráci.
  • příspěvek na penzijní spoření
  • možnost využití firemního vozu nad rámec plnění pracovních povinností po dohodě s vedením
  • mobilní telefon a notebook
  • a další benefity…

Místo výkonu práce: Uherské Hradiště

Samostatný konstruktér

Hledáme vhodného kandidáta pro našeho klienta – českou společnost s dlouholetými zkušenostmi v oblasti výroby výtahových dílů, montáží nových výtahů, modernizací již provozovaných výtahů a servisních služeb v celém spektru

Náplň práce:

  • tvorba konstrukční výkresové dokumentace pro výrobu výtahových dílů ve vlastních výrobních halách
  • práce navazují na několik stovek realizovaných výtahů naší firmou
  • zajímavá práce v menším kolektivu odborníků.

Požadujeme:

  • minimálně ÚSO vzdělání, výhodou je VŠ strojního směru
  • alespoň 5 let praxe na pozici strojního konstruktéra
  • angličtina je výhodou, nikoliv podmínkou
  • empatie, samostatnost, komunikativnost, schopnost práce v malém kolektivu
  • znalost 3D modelování v programu Solid Edge

Nabízíme:

  • hlavní zaměstnanecký poměr na dobu neurčitou
  • základní mzda + výkonnostní odměny
  • příspěvek na stavování,
  • služební auto i pro soukromé účely,
  • 25 dnů dovolené

Místo výkonu práce: Olomouc

Skladník/ce

Hledáme vhodného kandidáta pro našeho klienta – zavedenou českou společnost s více jak 25letou tradicí na trhu, která se zaměřuje na prodej a servis stavební, komunální a zemědělské techniky na celém území ČR

Náplň práce:
• vedení skladového hospodářství v menším skladu
• administrace zakázek pouze na náhradní díly, příjem objednávek na náhradní díly, zakládání zakázek v systému, uzavření zakázky
• fakturace, balení a expedice zakázek, objednávky dopravy

Požadujeme:
• min. středoškolské vzdělání
• zájem o strojí techniku a elementární znalosti o strojích a technice
• základní znalost AJ nebo NJ jazyka pro min. komunikaci emailem, a v administračních systémech výrobce
• svědomitost a pečlivý přístup k práci
• zvládat pro-klientskou komunikaci telefonem/emailem/osobně
• dochvilnost

Nabízíme:
• spolupráci na hlavní pracovní poměr
• odpovídající mzdové ohodnocení
• zaměstnanecké výhody
• zázemí stabilní české společnosti
• práci v příjemném kolektivu
• stabilní pracovní dobu od 7:00 do 16:00

Místo výkonu práce: Praha – Dolní Měcholupy

Elektromechanik

Hledáme vhodného kandidáta pro našeho klienta – společnost, která v roce 2021 oslavila 100 let od založení, je předním výrobcem energetických a telekomunikačních kabelů, a její kabely najdete například v pražském a vídeňském metru, v Národním muzeu či na řadě evropských železnic.

Náplň práce:
● zajištění plynulého provozu výrobních linek a výrobních technologií
● kompletní údržba ostatních výrobních technologií
● údržby dle stanoveného plánu preventivních oprav
● samostatné provádění oprav a údržby strojů a zařízení s elektrickým nebo PLC řízením
● vyhledávání závad, jejich diagnostika a oprava

Požadujeme:
● SOU, SOŠ vzdělání elektrotechnického směru (automatizace výhodou) ● osvědčení o odborné způsobilosti v elektrotechnice (§6 NV 194/2022 – osoba znalá pro samostatnou činnost)
● orientace v technické dokumentaci
● uživatelská znalost řídících systémů SIEMANS Simatic a elektroniky výhodou
● zodpovědnost, pečlivost a aktivní přístup k práci
● čistý trestní rejstřík

Nabízíme:
● práce na HPP
● motivační finanční ohodnocení
● příspěvek na stravování – stravenky
● firemní jídelna – na výběr až z 5 jídel každý den
● 25 dnů dovolené
● nadstandartní příplatky
● příspěvek na penzijní připojištění
● Multisport karta, možnost zřízení doprovodné karty
● benefitní poukázky (kultura, sport, zdraví, dovolená)
● možnost výhodných tarifů od T-mobile až pro 5 sim karet
● zvýhodněné produkty od KB, a.s.
● možnost nákupu v prodejnách Makro
● příjemné pracovní prostředí s kolegy, kteří Vás řádně zaučí a jsou vždy ochotni pomoci

Místo výkonu práce: Praha 10

Elektrotechnik

Hledáme vhodného kandidáta pro společnost, která se zabývá informačními technologiemi a systémy v dopravních prostředcích.

Náplň práce:
● Sestavení a oživení specializovaného hardware pro mobilní komunikace
● Instalace řešení ve vozidlech
● Záruční a pozáruční servis instalovaných zařízení
● Výkaz provedených prací a použitých komponent

Požadujeme:
● Prokazatelná znalost elektrotechniky a elektroniky
● Praxe na obdobné pozici a NV 194/2022 Sb. (ex-Vyhláška 50 §6) – výhodou
● Schopnost orientace v elektrických schématech včetně angličtiny
● Výhodou znalost práce v prostředí Linux, instalace a správy LAN sítí
● Zručnost, samostatnost, prozákaznický přístup, ochota se dále rozvíjet
● Flexibilní časová doba – možný výjezd na servis i o víkendu
● Trestní bezúhonnost, řidičský průkaz skupiny B

Nabízíme:
● Práce na HPP
● Motivační finanční podmínky
● Individuální prémie
● Notebook, mobil, služební automobil (po zapracování)
● Stravenkový paušál, sick days
● 25 dnů dovolené
● Možnost karierního růstu, osobní přístup
● Přátelská firemní atmosféra, mladý kolektiv, pestrá pracovní náplň
● Firemní akce a školení

Místo výkonu práce: Úvaly

Přijímací technik a obchodní zástupce pro ND

Hledáme vhodného kandidáta pro našeho klienta – prodejce zemědělské a komunální techniky – pro pobočku u Vodňan.

Náplň práce:
• jednání se zákazníky a komunikace záručních i pozáručních servisních zásahů
• diagnostika zemědělské techniky
• prodej náhradních dílů pro zákazníky v okrese Strakonice a okolí
• spolupráce s týmem kolegů na celém obchodním případu
• pravidelná školení na nejmodernější techniku od výrobců i v zahraničí

Požadujeme:
• zkušenost na obdobné pozici nebo na pozici servisního technika
• minimálně středoškolské vzdělání
• řidičský průkaz skupiny B, výhodou je ŘP skupiny T
• ochotu cestovat ve svěřeném regionu
• komunikační dovednosti
• schopnost pracovat v týmu

Nabízíme:
• spolupráci na hlavní pracovní poměr
• flexibilní pracovní dobu
• služební automobil, mobilní telefon a notebook
• motivující mzdové ohodnocení
• benefity: Ředitelské volno, Příspěvek na stravování, Podpora volnočasových aktivit a další
• zázemí pobočky u Vodňan

Místo výkonu práce: Vodňany

Servisní technik pro zemědělskou techniku

Hledáme vhodného kandidáta pro našeho klienta – prodejce zemědělské a komunální techniky – pro pobočku u Vodňan.

Náplň práce:
• rutinní úkony na dílně, jako jsou preventivní servisy a technické údržby
• prezentace strojů, diagnostika
• složitější specifické opravy přímo u zákazníka
• pravidelné školení na nejmodernější techniku od výrobců

Požadujeme:
• zkušenost se servisní činností zemědělské techniky
• minimálně vyučení v oboru
• řidičský průkaz skupiny B
• manuální zručnost
• ochotu cestovat ve svěřeném regionu
• samostatnost, zodpovědnost
• schopnost komunikace se zákazníkem

Nabízíme:
• náborový příspěvek 30 000,- Kč
• spolupráci na hlavní pracovní poměr
• prestižní technika nejen JCB a HORSCH s technickou podporou a specialisty
• podpora se zázemím 11 poboček na území Čech
• zázemí výhradního zástupce veškerého sortimentu, technické příručky a manuály jsou tedy samozřejmostí, možnost školit se i přímo u výrobce
• vybavená servisní vozidla skříňovou vestavbou s kompletním nářadím
• růst až na pozici Servisního technika – Specialistu vybrané techniky
• šikovní mají bonusy ke mzdě až 7 500,- Kč
• speciální bonusový program pro servisní techniky
• mzda v rozmezí od 30 000 až do 45 000,- Kč
• benefity: ředitelské volno, příspěvek na stravování, podpora volnočasových aktivit a další

Místo výkonu práce: Vodňany (okres Strakonice)

Obchodně technický zástupce

Hledáme vhodného kandidáta pro našeho klienta – předního dodavatele samolepicích, pěnových a akustických materiálů pro automobilový a elektrotechnický průmysl.

Náplň práce:

  • vyhledávání nových obchodních příležitostí u stávajících zákazníků i nových klientů
  • péče o portfolio přidělených zákazníků v České republice, na Slovensku, Maďarsku
  • a balkánských zemích
  • kompletní vedení obchodní komunikace s klientem a osobní jednání přímo u klienta
  • interní firemní schůzky a komunikace s ostatními odděleními napříč společností
  • analýza prodejů a obchodních příležitostí
  • firemní reporting

Požadujeme:

  • VŠ/SŠ vzdělání (technické nebo elektrotechnické zaměření výhodou)
  • pracovní zkušenosti v oblasti obchodní činnosti s technickým produktem je výhodou, ale i nováčka klient kvalitně zaškolí – pracovní zkušenosti v oblasti obchodní činnosti s technickým produktem jsou také výhodou (nicméně i juniory kvalitně zaškolíme)
  • zkušenost obchodní komunikace s výrobním podnikem z oboru automotive, elektro a další…
  • komunikativní znalost anglického jazyka
  • zájem o obor výroby v automotive nebo elektrotechnice
  • prozákaznicky orientovanou osobnost a ochotu / schopnost budovat se zákazníky dlouhodobé dobře fungující vztahy
  • schopnost logického a technického myšlení, pečlivost
  • samostatnost a proaktivní přístup
  • flexibilitu a zájem o cestování do zahraničí

Nabízíme:

  • spolupráci na hlavní pracovní poměr v úspěšné mezinárodní firmě
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • možnost odborného vzdělávání
  • prostor pro seberealizaci
  • 5 týdnů dovolené
  • dotované stravování
  • příjemné pracovní prostředí

Zázemí kanceláře: v Dobrovízi u Prahy nebo v Ostravě

Technical Project Manager

Hledáme vhodné kandidáty pro našeho klienta – rozvíjející se českou společnost založenou v roce 1991, která je v současné době
respektovaným evropským výrobcem a dodavatelem zařízení na výrobu tepla a elektrické energie.

Náplň práce:
• Příprava a vypracování nabídek (technická a obchodní část) parních turbín, nebo kotlů
(případně i vyšších dodávek EPC celků)
• Technické jednání se zákazníky a zajištění podkladů pro nabídky
• Interní jednání v rámci skupiny mezinárodních sesterských společností a mateřské
společnosti
• Externí jednání se subdodavateli a zajištění dodávek jednotlivých technických řešení
Požadujeme:
• VŠ nebo SŠ technického vzdělání, optimálně ve strojírenství nebo energetice
• Komunikativní znalost angličtiny, polština nebo jiný jazyk je výhodou
• ŘP sk. B, aktivní řidič
• Praxe na podobné pozici je výhodou
• Znalost čtení a orientaci v technických výkresech a dokumentaci
• Zkušenost a znalost problematiky točivých zařízení, nebo kotlů
• Schopnost analýzy požadavků zákazníků a zpracování podkladů pro zpracování nabídek
• Vlastnosti pro koordinaci interních požadavků a zpracování nabídky (time-management, proaktivitu,
znalost projektového řízení, a další)
• Komunikativní dovednosti pro osobní jednání s externími subjekty podílejícími se na nabídce
a schopnost vést technické jednání se zákazníkem
Nabízíme:
• Spolupráci na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
• Možnost jazykových kurzů
• Pružnou pracovní dobu
• 5 týdnů dovolené
• Příspěvek na stravování
• Občasná možnost home-office
• Příspěvek na penzijní a životní pojištění
• Odměna při příležitosti životního a pracovního jubilea
• Multisport karta, Kafeterie

Místo výkonu práce: Brno

Obchodní referent/ka

Hledáme vhodné kandidáty pro našeho klienta – mezinárodní společnost s rodinným duchem, která je předním evropským
dodavatelem řešení pro prodejní a přepravní obaly z papírové lepenky a distribuci zboží.

Náplň práce:
• zajištění odborných činností souvisejících s péčí o zákazníky ve svěřené oblasti
• vytváření nabídek a zpracování objednávek
• každodenní komunikace se zákazníky včetně poradenství v německém jazyce
• vedení související obchodní elektronické dokumentace
• komunikace s ostatními odděleními (konstrukce, výroba)
Požadujeme:
• minimálně SŠ vzdělání
• znalost NJ na úrovni C1 pro denní kontakt se zákazníky z německy mluvících zemí
• praxi na obchodní pozici nebo ze zákaznického servisu
• aktivní přístup k dalšímu vzdělávání a inovacím
• schopnost týmové práce, orientaci na zákazníka
Nabízíme:
• spolupráci na hlavní pracovní poměr
• po zapracování možnost práce ze vzdáleného připojení jen s občasným dojížděním do sídla
společnosti
• fixní mzdové ohodnocení s flexibilní složkou
• zajímavá a rozmanitá práce
• velká míra samostatnosti a flexibility
• možnost seberealizace a dalšího vzdělávání
• systém firemních benefitů

Místo výkonu práce ve Všetatech u Mělníka

Technický specialista pro inteligentní domy

Hledáme vhodné kandidáty pro našeho klienta – společnost, která je předním dodavatelem chytrého řešení pro správu budov a
domácností.

Náplň práce:
• programování klientských řešení ve firemním softwaru
• aktivní telefonická komunikace se zákazníky a partnery společnosti
• pomoc s technickou správou zázemí Office a Showroomu
• analýza, technická podpora a odstraňování problémů s partnery
• testování prototypů produktů a softwarových aktualizací
• on-line odborná podpora partnerů (nebudete jezdit do terénu)
Požadujeme:
• dokončené středoškolské vzdělání – znalosti absolventů střední školy v oboru elektro výhodou
• zájem a nadšení pro moderní technologie v oboru Smart home
• výborné komunikační schopnosti, zkušenost s vystupováním nebo prezentováním výhodou
• aktivní znalost AJ
• pokročilá znalost práce s PC
• smysl pro zodpovědnost, samostatnost a chuť se sebevzdělávat a rozšiřovat si odbornost v
elektrotechnice
Nabízíme:
• odborné zaškolení na 5 týdenním Boot Campu
• spolupráci na plný úvazek s možností na dobu neurčitou
• špičkové know-how a zkušenosti leadera v oboru
• práce v nově otevřených kancelářích v Holešovicích, Praha 7
• hodinové pauzy na oběd a pracovní doba v pátek do 12:00
• 5 týdnů dovolené
• dotované firemní stravování a oblečení
• firemní akce a atraktivní zaměstnanecké slevy

Elektromechanik

Hledáme vhodné kandidáty pro našeho klienta – společnost, patřící mezi nejlepší zaměstnavatele v ČR a na Slovensku, která je jedním z vedoucích světových zpracovatelů mléka a druhým největším francouzským výrobcem sýrů.

Náplň práce:
•provádění oprav a údržby elektrických zařízení přímo ve výrobním závodě
•diagnostika závad na strojním vybavení
•vedení příslušné provozní dokumentace
•práce ve dvou až třísměnném provozu s dodržováním občasných nočních a víkendových služeb a pohotovostí

Požadujeme:
•vyučení v oboru elektrikář/elektromechanik
•praxi v oboru výhodou
•platné nařízení vlády č.194/2022 Sb. – dříve vyhláška 50/1978 Sb.
•schopnost operativního jednání
•chuť učit se nové věci a pracovat na sobě

Nabízíme:
•jistotu stabilní společnosti s dlouholetou tradicí a se zázemím silné mezinárodní skupiny
•spolupráci na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
•práci na plný úvazek (37,5 hod/týden)
•férové finanční ohodnocení
•5 týdnů dovolené
•příspěvek na stravování ve formě dotovaného jídla
•penzijní připojištění
•vlastní firemní doprava autobusy (3 směry svozu do práce a zpět domů)

Místo výkonu práce: Hesov

Technicko-obchodní poradce

Hledáme vhodné kandidáty pro našeho klienta – společnost, která je výhradním zastoupením předního zahraničního výrobce vzduchotechnických jednotek.

Náplň práce:

  • denní kontakt se stávajícími klienty (velkoobchody, realizační firmy, projektanti, investoři, generální dodavatelé)
  • vyhledávání nových klientů a obchodních příležitostí
  • prezentace výrobků společnosti VTS
  • příprava a tvorba nabídek v návrhovém systému VTS
  • technická podpora klientů
  • účast na odborných seminářích a konferencích
  • podpora marketingových aktivit společnosti

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání
  • praxe na obdobné pozici – výhodou
  • ŘP skupiny B
  • anglický jazyk výhodou
  • znalost PC – základní (IE, Excel, Powerpoint, Word)
  • samostatnost a spolehlivost

Nabízíme:

  • práce na HPP
  • motivační finanční ohodnocení
  • mobilní telefon, notebook
  • služební vůz i k soukromým účelům
  • Home office
  • Multisport karta
  • flexibilní pracovní doba
  • zázemí nadnárodní společnosti
  • práci v mladém, menším kolektivu

Místo výkonu práce: Praha 18

Stomatolog, Ortodontista a Paradentolog

Hledáme vhodné kandidáty pro našeho klienta – společnost, která svým klientům poskytujeme stomatologickou péči a dentální
hygienu.

Náplň práce:
● starost a péče o chrup a ústní dutinu pacientů a zajišťování diagnostiky, léčby a preventivní
péče
Požadujeme:
● ukončené VŠ vzdělání v oboru zubní lékař
● praxe v oboru – výhodou
● cizí jazyk AJ či NJ – výhodou
● empatický přístup ke klientům, pečlivost, spolehlivost
● zájem o vzdělání, příjemné vystupování
Nabízíme:
● plný či částečný úvazek dle dohody
● finanční ohodnocení dle výkonů fixní + podíl ze zisku
● 25 dnů dovolené
● nově moderně vybavené ordinace
● vybavení a materiály dle požadavků lékaře
● Multisport karta, podporu vzdělání
● možnost si přivést vlastní sestřičku
● místo výkonu práce na Senovážném náměstí

Shift leader

Hledáme vhodného kandidáta pro našeho klienta – Společnost pohybující se úspěšně na poli property a facility managementu více jak 10 let. Pomáhající svým klientům s výrobními, logistickými, retailovými a kancelářskými plochami tak, aby se oni mohli plně soustředit na předmět vlastního podnikání

Náplň práce:

  • zajištění technického provozu určeného objektu
  • správa a zajištění provozu technologií
  • provádět technické kontroly a pravidelné preventivní údržby
  • běžné údržbářské práce a opravy
  • vedení dokumentace týkající se oprav a preventivní údržby
  • komunikace s klienty i s dodavateli, slušné a příjemné vystupování
  • doprovázení dodavatelů a kontrola jejich práce
  • evidovat předepsané revize a odborné zkoušky TZB a zajišťovat jejich provedení

Požadujeme:

  • SŠ, SOU vzdělání technického směru
  • zkušenosti s provozem staveb a technologických zařízen
  • základní znalost PC – MS Office, Word, Excel, Outlook
  • samostatnost, Zodpovědnost a spolehlivost
  • znalost základů AJ – výhodou

Nabízíme:

  • práce na HPP
  • motivační finanční ohodnocení
  • notebook, mobilní telefon
  • příspěvek na stravování
  • příspěvek na volnočasové aktivity
  • 5 týdnů dovolené
  • kvalitní pracovní vybavení
  • možnost vzdělávání, školení

Místo výkonu práce: Dobrovíze u Prahy, nebo Kojetín (okres Přerov)

Obchodně-technický manažer

Hledáme vhodného kandidáta pro našeho klienta – B2B společnost patřící do německého holdingu a působící na českém trhu v oblasti prodeje příslušenství (především příruby a trubkové fitinky) od roku 2002

Náplň práce:

  • převzetí současného portfolia zákazníků, aktivní (osobní) zjišťování potřeb a požadavků, prohlubování spolupráce na základě informací, které dostaneme
  • zpracování cenových nabídek dle technické dokumentace zákazníka
  • sledování trendů a příležitostí v oboru, veřejných zakázek, sbírání informací o nových projektech či zákaznících
  • plánování osobních schůzek a pravidelné návštěvy zákazníků
  • technické poradenství a hledání řešení pro zákazníky z řad velkoobchodů, výrobních a montážních firem

Požadujeme:

  • technické vzdělání nebo praxe v příbuzném oboru minimálně 3 roky
  • schopnost se zorientovat v parametrech a prodeji přírub, trubkových oblouků, T-kusů a redukcí, normách a specifikacích včetně technických výkresů
  • komunikativní znalost AJ nebo NJ
  • znalost práce na PC (MS office, IS např. Premier)
  • proaktivní přístup k zákazníkům, smysl pro detail a pečlivost pro administrativu
  • ochotu cestovat za obchodními partnery cca 1x týdně (aktivní řidič)
  • předávání informací v rámci teamu, reportování služebních cest a větších projektů

Nabízíme:

  • spolupráci na hlavní pracovní poměr v malé dceřiné společnosti, spadající pod německý holding s působností po celém světě
  • nadstandardní mzdové ohodnocení, jehož výši můžete svou prací ovlivnit
  • služební automobil, mobilní telefon a počítač
  • možnost práce na homeoffice
  • stravenkový paušál
  • 25 dnů dovolené
  • flexibilitu malé společnosti
  • možnost přímo ovlivnit vývoj ve společnosti a velkou míru seberealizace

Místo výkonu práce: Brno -Židenice

Obchodní zástupce pro německý trh

Hledáme vhodné kandidáty pro našeho klienta, společnost, která je značkovým dodavatelem postelových systémů pro hotely a penziony.

Náplň práce:

  • vyhledávání nových obchodních příležitostí
  • oslovování potenciálních klientů, sjednávání schůzek
  • aktivní prezentace prodávaných produktů v terénu
  • udržování dlouhodobé komunikace s klienty
  • tvorba cenových nabídek

Požadujeme:

  • minimálně středoškolské vzdělání
  • znalost anglického či německého jazyka
  • zkušenosti s vedením obchodních jednání
  • výborné komunikační dovednosti
  • znalost práce na PC ( balíček MS Office)
  • řidičský průkaz sk. B
  • ochotu cestovat do zahraničí
  • aktivní a zodpovědný přístup k práci
  • pečlivost, komunikativnost a schopnost pracovat v malém týmu

Nabízíme:

  • fixní mzdu + bonusovou složku, průměrně celkem v rozpětí 40 – 80 000 Kč
  • spolupráci na IČO
  • kombinovaná formu práce na home office a v terénu
  • samostatnou a různorodou práci s velkou mírou flexibility, flexibilní pracovní doba
  • služební vozidlo
  • notebook
  • mobilní telefon
  • zázemí kanceláří Praha 1

Konstruktér elektro

Pro našeho klienta, zavedenou výrobní firmu z Brna, zabývající se výrobou elektrorozvaděčů, hledáme vhodného kandidáta.

Náplň práce:
• tvorba nových a úprava stávajících schémat rozváděčů
• řešení nejasností a nedostatků v projektu přímo s projektantem
• návrh osazení rozváděčů přístroji a tvorba výkresů pro výrobu
• příprava dalších podkladů pro výrobu (kusovníky, zapojovací tabulky, označovací štítky)
• provádění kontrolních výpočtů (dimenzování vodičů, výpočty oteplení a zkratové odolnosti)
• práce s normami, se standardy zákazníků a s katalogy výrobců elektromateriálu
• specifikace materiálu pro výrobu rozváděčů a hledání náhrad v případě nedostupnosti materiálu
• konzultace navrženého řešení se zákazníkem
• úzká spolupráce s oddělením výroby při realizaci zakázky
• spolupráce s obchodním oddělením při vytváření cenových nabídek

Požadujeme:
• SŠ/VŠ vzdělání v oboru elektro (vhodné i pro absolventy)
• orientace ve výkresové dokumentaci (elektro, strojní)
• základní znalost práce v 2D konstrukčním programu (např. AutoCad)
• základní znalost AJ, případně NJ (převážně pro čtení dokumentace a katalogů)
• vítána znalost 3D modelování (např. Solidworks, Inventor)
• vítána znalost Eplan Electric P8, případně Eplan Pro Panel

Nabízíme:
• spolupráci na hlavní pracovní poměr
• práci v pohodovém kolektivu
• smlouva na dobu neurčitou
• 5 týdnů dovolené
• příspěvek na penzijní připojištění (630Kč)
• tzv. sociální fond zaměstnance 6 000,- (možnost čerpání příspěvků na dovolenou, sport, kulturu, zdravotní péči apod.)
• dotované obědy – závodní stravování
• zajištění odborných školení a vzdělávání
• jazykové kurzy (AJ, NJ)
• firemní akce

Místo výkonu práce: Brno – Horní Heršpice

Business Development Representative

Hledáme vhodného kandidáta pro našeho klienta – českou technologickou společnost vyvíjející aplikace, které zjednodušují a zefektivňují práci lidí na zákaznických linkách, helpdesku a callcentrech

Náplň práce:

  • příprava obchodních plánů, spoluvytváření marketingové strategie a následně jejich realizace
  • pravidelný osobní kontakt se zákazníky a rozvíjení existujících vztahů
  • vytváření strategie pro vstup na nové trhy nebo pro propagaci nových výrobků
  • interní spolupráce s produktovým oddělením
  • sledování průběžných výsledků a plnění plánu vzhledem k situaci na trhu
  • reprezentace společnosti na akcích pro zákazníky a partnery

Požadujeme:

  • obchodní talent, komunikační dovednosti a analytické myšlení
  • výhodou je praxe v prodeji řešení a služeb přímo pro klienta
  • proaktivitu a samostatnost
  • tvůrčí přístup
  • zvládání zátěžových situací
  • schopnost týmové práce
  • kritický pohled
  • organizační schopnosti a prodejní dovednosti
  • vnímání příležitostí a jejich kritické hodnocení
  • vysokou vnitřní motivaci a chuť dosahovat stanovených cílů

Nabízíme:

  • spolupráci na HPP nebo na ŽL
  • nadstandardní mzdové ohodnocení s jednoduchým a transparentním provizním systémem bez zastropování
  • auto, mobil a PC i pro soukromé využití
  • plnou podporu na startu, ale i po něm
  • možnost si poskládat pracovní den, jak potřebujete
  • 100% remote
  • otevřenou firemní kulturu, přátelskou atmosféru, společné akce
  • produkt, kterému můžete věřit a víme, že klientům opravdu pomáhá při denní práci
  • prostředí mladé firmy, kde se dá celá řada věcí ovlivnit a změnit
  • obchodní snažení budete mít usnadněno marketingem, dobrými daty, identifikací návštěvnosti a intenzivní podporou od Sales Managera

Mobilní provozní technik

Pro našeho klienta, ryze českou rodinnou společností, která se na trhu správy nemovitostí pohybujeme od roku 1990, zajišťujeme komplexní služby IFM – bezpečnost, údržbu i úklid, hledáme do týmu zajišťující technické zabezpečení budov a objektů vhodné kandidáty.

Náplň práce:

  • servisní zásahy a údržba objektů na území Prahy, Středočeského kraje a okolí
  • elektrikářské práce (drobné opravy elektroinstalace a elektrických komponent)
  • běžná údržba VZT a zařízení
  • možnost držení pohotovostí na telefonu
  • drobná administrativní činnost spojená se servisními zásahy a výkazem práce
  • úzká spolupráce v rámci oddělení a firmy, zastupitelnost

Požadujeme:

  • minimálně SOU elektro je podmínkou
  • praxe z pozice provozního technika nebo údržby budov je vítána
  • Vyhláška dle NV 194/2022 Sb. §6 (dříve vyhláška č. 50/1978 §6)
  • MS Office, Outlook, Internet, minimálně na uživatelské úrovni
  • ŘP skupiny B (práce obnáší velmi časté řízení vozu)
  • časovou flexibilitu, spolehlivost, samostatnost, pečlivost, slušné chování
  • trestní bezúhonnost

Nabízíme:

  • zajímavé mzdové podmínky dle zkušeností a pracovního nasazení 40 000 – 45 000 Kč měsíčně
  • proplácené přesčasy
  • dále mimořádné odměny za dobře odvedenou práci, možnost i vyššího výdělku za práci navíc
  • 5 týdnů dovolené
  • Sick day
  • pružná pracovní doba
  • zvýhodněné tarify u mobilního operátora
  • zaměstnání na trvalý poměr ve velké stabilní české společnosti
  • samostatnou a odpovědnou práci
  • zajímavé mzdové podmínky
  • notebook, mobilní telefon, služební automobil i k soukromým účelům
  • odborné vzdělávání

Mechanik/Elektrikář

Hledáme vhodného kandidáta pro našeho klienta – společnost, která je jediným oficiálním zástupcem automobilových značek PEUGEOT a NISSAN v Jižních Čechách

Náplň práce:

  • pravidelný servis, oprava a údržba vozů
  • spolupráce s ostatními kolegy na dílně

Požadujeme:

  • SŠ/ SOU automechanik/autotronik
  • praxe v oboru – výhodou
  • ŘP sk. B
  • základní znalost práce na PC
  • samostatnost, pečlivost

Nabízíme:

  • práce na HPP na dobu neurčitou
  • motivační finanční ohodnocení
  • 20 dní dovolené, flexibilní pracovní doba,
  • Sickdays
  • příspěvek na stravování
  • přátelský kolektiv, férové vedení, zázemí stabilní společnosti

Místo výkonu práce: České Budějovice

Výrobní manažer

Hledáme vhodného kandidáta pro společnost, která je světovým lídrem v textilním designu a vyrábí vysoce kvalitní designové textilie, koberce, záclony a akustická řešení pro různé interiéry. Společnost byla založena v Dánsku v roce 1968 a má světoznámý design, který je tradiční pro celou Skandinávii.

Náplň práce:
• koordinace a komunikace činností v rámci oddělení i napříč celým skladem
• vedení každodenních schůzek s externími partnery
• plánování a rozdávání každodenních úkolů mezi kolegy na základě priorit
• účast na měsíčních interních schůzkách a příprava prezentací pro návštěvy
• koordinace příjímacích procesů, skladování zboží a objednávání obalových materiálů
• řízení projektů nových dodavatelů, zákazníků, pracovních postupů a kolekcí
• zpracování reportů a zavádění nových pracovních postupů do praxe
• řízení docházky, bonusů, pohovorů, hodnocení výkonu, náboru nových zaměstnanců a rozvoje talentů

Požadujeme:
• VŠ, SŠ vzdělání
• praxe na obdobné manažerské/vedoucí pozici min. 5 let
• angličtina na min. úrovni B2
• práce na počítači (Microsoft Word, Excel)
• schopnost analyzovat příčiny problémů, hledat a implementovat řešení
• výborné prezentační, organizační a komunikační dovednosti
• zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost a schopnost dotáhnou věci do konce

Nabízíme:
• perspektivu dlouhodobé spolupráce na hlavní pracovní poměr v nadnárodní společnosti
• nadstandartní finanční ohodnocení
• 25 dnů dovolené, možnost občasného home office
• firemní notebook, mobilní telefon
• podíl ze zisku založený na úspěchu společnosti
• příspěvek 3 % do penzijního spoření z hrubé mzdy po zkušební době
• Multisport karta
• cenově zvýhodněné obědy a bezplatné občerstvení na pracovišti
• firemní a vzdělávací akce

Místo výkonu práce: Kladno

Asistentka administrativní a klientské podpory

Hledáme vhodného kandidáta pro našeho klienta – skupinu 3 firem, do které patří architektonický ateliér, společnost realizující interiéry a obchodní společnost, která svým zákazníkům prodává nábytek.

Náplň práce:
● Komunikace s klienty z německy hovořících zemí a zákaznický servis pro e-shop
● Správa databáze klientů
● Administrativní podpora 3 společností
● Vystavování a administrace faktur
● Zajištění schodu kanceláře na Hradčanech

Požadujeme:
● Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
● Praxe na obdobné pozice v zákaznickém servisu nebo administrativě jsou výhodou
● Znalost německého jazyka na komunikativní úrovni (nebo anglického jazyka)
● Znalost práce na PC (Pohoda, MS Office)
● Pečlivost, Komunikativnost a schopnost pracovat v malém týmu

Nabízíme:
● Možnost spolupráce na plný i zkrácený úvazek (minimálně 30 hodin/týdně)
● Mzdové rozpětí dle úvazku a odpracovaných hodin
● Benefity

Místo výkonu práce: Hradčany (ulice Nový Svět)

Nenašli jste žádnou vhodnou pozici?

Nevadí, pošlete nám Váš životopis a my Vás budeme kontaktovat!
Poslat životopis

Kontaktujte nás!

Kontaktujte nás a my se Vám ozveme do 24 hodin!